Co to jest pozycjonowanie stron internetowych?

Pozycjonowanie stron lub inaczej SEO to proces optymalizacji strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych, takich jak Google. Celem pozycjonowania jest uzyskanie jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania na dane słowa kluczowe np: “pozycjonowanie stron świdnik”.

Na przykład – jeśli jesteś hydraulikiem w Świdniku, to chciałbyś, aby Twoja strona internetowa na frazę “hydraulik świdnik” była na pierwszym miejscu.

Dzięki pozycjonowaniu Twoja strona jest na samej górze wyszukiwarki i większość ludzi trafi na Twoją stronę internetową. Pozycjonowanie strony w Google to proces długoterminowy, ponieważ wyszukiwarki biorą pod uwagę wiele czynników, które mają wpływ na to kto jest na pierwszym miejscu w Google.

 Potrzebujesz wsparcia w swoim marketingu? Sprawdź moją ofertę

Dlaczego pozycjonowanie stron internetowych w Świdniku jest ważne? 3 powody

pozycjonowanie świdnik

Potrzebujesz profesjonalnego pozycjonowania strony internetowej?
Napisz do mnie, a poprowadzę Cię przez ten proces krok po kroku.
[email protected]

Pozycjonowanie stron w Świdniku jest ważne, ponieważ dzięki temu:

1. Zwiększysz ruch na stronie internetowej.

Dzięki działaniom SEO zwiększysz ruch na Twojej stronie internetowej, ponieważ wyświetlisz się na górze Google. Będąc wysoko wypozycjonowanym w Świdniku, będą do Ciebie wchodzisz osoby zainteresowane Twoim produktem lub usługą.

2. Zwiększysz sprzedaż.

Matematyka jest prosta. Wyższy ruch na Twojej stronie internetowej = więcej telefonów od Klientów = większa sprzedaż. Im więcej osób odwiedzi stronę Twojej firmy, tym więcej zarobisz. Pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach powinieneś traktować zatem jako inwestycję w swój biznes.

3. Zwiększysz rozpoznawalność Twojej marki.

Im wyżej znajdujesz się w Google, tym więcej osób zapamięta nazwę Twojej firmy. W ten sposób zbudujesz swoją rozpoznawalność i kojarzenie marki w Świdniku. Jeśli prowadzisz warsztat samochodowy w Świdniku i będziesz wysoko w wyszukiwarce, ktoś wpisując frazę “warsztat samochodowy Świdnik” siłą rzeczy trafi na Twoją stronę i ją zapamięta.

Na czym polega pozycjonowanie strony w Google w Świdniku? 4 elementy skutecznej strategii

Dobra strategia SEO powinna obejmować najważniejsze działania pozycjonujące stronę w Google. Są to między innymi:

  1. Wyszukanie i dobór słów kluczowych. Jest to bardzo ważny proces, w którym ustalane są słowa kluczowe, na jakie agencja SEO powinna pozycjonować Twoją stronę internetową. Służą do tego profesjonalne narzędzia takie jak np. Ahrefs, do których dostęp mają profesjonalne agencje marketingowe.
  2. Tworzenie treści, którą pokochają ludzie jak i roboty Google. Tworzenie wysokiej jakości treści to najważniejszy aspekt pozycjonowania. Już dawno minęły czasy, kiedy wyszukiwarkę Google można było łatwo oszukać dodając dużą ilość powtarzających się słów kluczowych. Dziś ważne jest tworzenie treści, która będzie przyjazna dla Twojego potencjalnego Klienta, ponieważ to ona ma przekonać go do skorzystania z Twoich usług.
  3. Optymalizacja strony internetowej. Uzupełnienie parametrów meta description, dodanie parametrów alt na stronie, wyeliminowanie błędów 404. To tylko kilka z ważnych elementów, którymi zajmuje się agencja od pozycjonowania strony w Google.
  4. Zdobywanie linków do strony. Linki do Twojej strony są jak “głosy” oddane na Twoją stronę. Im więcej stron linkuje do Twojej strony tym większa szansa, że Google wyświetli Twoją stronę na wysokiej pozycji.

Pozycjonowanie strony w Google

Pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach

Lokalne pozycjonowanie strony WWW w Świdniku – 3 korzyści

Pozycjonując się w Świdniku zyskujesz przede wszystkim:

  1. Zwiększoną widoczność w lokalnych wynikach wyszukiwania. Wizytówka Twojej firmy w Google wraz ze stroną internetową będzie się wyświetlać użytkownikom w Świdniku i w okolicach. Dzięki temu będą trafiać do Ciebie osoby z najbliższej okolicy. Jeśli świadczysz usługi lokalnie, powinieneś się tym zainteresować.
  2. Większe zaufanie potencjalnych Klientów. Potencjalni Klienci widząc, że działasz w Świdniku i okolicach będą bardziej ufać Twojemu biznesowi, ponieważ sam działasz na tym terenie. Dodatkowa widoczność na mapie Google zwiększy zaufanie i podniesie wiarygodność Twojego biznesu.
  3. Opinie zadowolonych Klientów i polecenia. Zadowoleni Klienci będą chętnie polecać Twoje usługi dalej osobom z najbliższej okolicy. Możesz wykorzystać opinie dodając ją na stronę internetową, co podniesie znacząco ilość zapytań.

Ile kosztuje pozycjonowanie stron w Świdniku?

Oferowana przez nas wycena jest ustalana indywidualnie w zależności od rodzaju prowadzonego biznesu. Napisz do nas a otrzymasz bezpłatną wycenę oraz konsultację!

Dlaczego warto współpracować ze mną?

Michał Flisiuk 1
Michal Flisiuk
  • 10 lat doświadczenia w kampaniach Google Ads i pozycjonowaniu
  • ponad 30 obsłużonych kont reklamowych w różnych branżach
  • nastawienie na wynik: zależy mi na tym, byś zarabiał i sprzedawał więcej!
  • darmowy audyt dotychczasowych działań
  • szerokie spojrzenie:
    • poprawię Ci stronę internetową,

    • ustawię kampanię i ją zoptymalizuję, aby Twoje kampanie odnosiły sukces
    • doradzę w zakresie rozwijania biznesu w Internecie
    • dodam analitykę internetową i stworzę odpowiednie raporty,
  • ogromna wiedza: narzędzie Google Ads i Google Analytics znam od 2012 roku.
  • szerokie kompetencje miękkie jak i twarde
  • szczera i otwarta relacja: transparentność w działaniach

Najczęściej zadawane pytania

Czym się różni pozycjonowanie od SEO?

Pozycjonowanie jest procesem podnoszenia widoczności strony w wyszukiwarkach, a SEO to skrót od angielskiego (Search Engine Optimization). SEO wchodzi w skład pozycjonowania.

Kiedy będą efekty pozycjonowania mojej strony w mieście Świdnik?

Efekty pozycjonowania widoczne są już od trzeciego miesiąca współpracy. W naszej współpracy stawiamy na partnerstwo i długofalową współpracę. Jest dla nas ważne, aby Klient był długotrwale zadowolony.

Czy warto założyć wizytówkę Google Moja Firma w Świdniku?

Zdecydowanie. Wizytówka w Google to dodatkowa i bezpłatna widoczność Twojej firmy. Możesz tam zaprezentować swoje produkty i usługi zupełnie za darmo.

Na ile słów kluczowych powinienem się pozycjonować?

Wszystko zależy od rodzaju prowadzonego biznesu. Współpracując ze mną otrzymasz rekomendację słów kluczowych na jakie powinieneś się pozycjonować.

Masz pytania? Skontaktuj się

E-mail: [email protected]
Telefon: 791 416 903

Avatar photo

About Michał Flisiuk

Jestem ekspertem od marketingu internetowego z prawie dekadą doświadczenia w branży, pomagam firmom osiągać sukces online. Moje kampanie są nie tylko skuteczne, ale też oparte na solidnej wiedzy i pasji do marketingu. Z nastawieniem na wyniki, każdy projekt to dla mnie kolejna okazja do wykazania się i dostarczenia wartości moim klientom

Leave a Comment