Blogi w Internecie powstają jak grzyby po deszczu. Zgodnie z danymi agencji Nvisage Digital na najbardziej popularnej platformie WordPress stoi aż 455 milionów blogów na całym świecie.

Co więcej, łącznie na tych wszystkich blogach co sekundę publikowanych jest aż 27 nowych postów. [fn id=”ATPVeW2″]To bardzo dużo.

Zatem jak pisać bloga, aby inni chcieli go czytać?

jak pisać bloga
Czytaj artykuł →

Rynek sprzedaży internetowej rośnie dwucyfrowo w Polsce z roku na rok. Stąd też pomysł założenia własnego sklepu internetowego przechodzi przez głowę niejednej osobie. Najczęściej największym wyzwaniem jest odpowiedź na pytanie – co sprzedawać w Internecie w 2021 i 2022 roku, kiedy produktów jest miliony i nie wiemy od czego zacząć?

Czytaj artykuł →

Rok 2020 jest wyjątkowy głównie ze względu na to, że nigdy wcześniej w historii żadne wydarzenie nie przyspieszyło tak bardzo cyfryzacji firm jak pandemia koronawirusa. Podczas lockdownu takie elementy jak strona internetowa czy platforma e-commerce stały się koniecznością, aby prowadzić firmę. Na znaczeniu zyskuje coraz bardziej marketing internetowy. Zatem jak uczyć się marketingu internetowego?

Czytaj artykuł →

Zaplanowane tworzenie treści w celach marketingowych (lub inaczej mówiąc “content marketing”) powinno być być kluczowym elementem skutecznej strategii marketingu internetowego.

Czytaj artykuł →

Wyszukiwarki internetowe znane są każdemu z nas. To właśnie tam wpisujemy najróżniejsze zapytania – prezent dla kolegi z pracy, zdjęcia śmiesznych kotów, restauracje w pobliżu nas czy śmieszny film na YouTube, aby poprawić sobie humor.

W związku z tym, że korzystanie z wyszukiwarek jest tak popularne, warto wykorzystać ten kanału ruchu i dać się znaleźć potencjalnym Klientom za pomocą Google oraz innych wyszukiwarek. Niezbędna do tego jest wiedza z zakresu pozycjonowania stron internetowych

Czytaj artykuł →

Na przestrzeni ostatnich 15 lat Internet całkowicie odmienił życie większości z nas. Wraz z biegiem czasu duże, mało poręczne komputery stacjonarne zamieniliśmy na laptopy, by w ostatnich latach te ostatnie zastąpić poręczniejszym urządzeniem – smartfonem.
Na chwilę obecną pisania tego artykułu (maj 2020) smartfon posiada prawie 80% Polaków, a niemal co trzeci użytkownik na co dzień korzysta z co najmniej dwóch takich urządzeń.[fn id=”UuBi4Y1″]

Czytaj artykuł →