Rynek sprzedaży internetowej rośnie dwucyfrowo w Polsce z roku na rok. Stąd też pomysł założenia własnego sklepu internetowego przechodzi przez głowę niejednej osobie. Najczęściej największym wyzwaniem jest odpowiedź na pytanie – co sprzedawać w Internecie w 2021 i 2022 roku, kiedy produktów jest miliony i nie wiemy od czego zacząć?

Czytaj artykuł →

Rok 2020 jest wyjątkowy głównie ze względu na to, że nigdy wcześniej w historii żadne wydarzenie nie przyspieszyło tak bardzo cyfryzacji firm jak pandemia koronawirusa. Podczas lockdownu takie elementy jak strona internetowa czy platforma e-commerce stały się koniecznością, aby prowadzić firmę. Na znaczeniu zyskuje coraz bardziej marketing internetowy. Zatem jak uczyć się marketingu internetowego?

Czytaj artykuł →

Wyszukiwarki internetowe znane są każdemu z nas. To właśnie tam wpisujemy najróżniejsze zapytania – prezent dla kolegi z pracy, zdjęcia śmiesznych kotów, restauracje w pobliżu nas czy śmieszny film na YouTube, aby poprawić sobie humor.

W związku z tym, że korzystanie z wyszukiwarek jest tak popularne, warto wykorzystać ten kanału ruchu i dać się znaleźć potencjalnym Klientom za pomocą Google oraz innych wyszukiwarek. Niezbędna do tego jest wiedza z zakresu pozycjonowania stron internetowych

Czytaj artykuł →

Na przestrzeni ostatnich 15 lat Internet całkowicie odmienił życie większości z nas. Wraz z biegiem czasu duże, mało poręczne komputery stacjonarne zamieniliśmy na laptopy, by w ostatnich latach te ostatnie zastąpić poręczniejszym urządzeniem – smartfonem.
Na chwilę obecną pisania tego artykułu (maj 2020) smartfon posiada prawie 80% Polaków, a niemal co trzeci użytkownik na co dzień korzysta z co najmniej dwóch takich urządzeń.[fn id=”UuBi4Y1″]

Czytaj artykuł →