Zaplanowane tworzenie treści w celach marketingowych (lub inaczej mówiąc “content marketing”) powinno być być kluczowym elementem skutecznej strategii marketingu internetowego.
Czytaj artykuł →Wyszukiwarki internetowe znane są każdemu z nas. To właśnie tam wpisujemy najróżniejsze zapytania – prezent dla kolegi z pracy, zdjęcia śmiesznych kotów, restauracje w pobliżu nas czy śmieszny film na YouTube, aby poprawić sobie humor.
W związku z tym, że korzystanie z wyszukiwarek jest tak popularne, warto wykorzystać ten kanału ruchu i dać się znaleźć potencjalnym Klientom za pomocą Google oraz innych wyszukiwarek. Niezbędna do tego jest wiedza z zakresu pozycjonowania stron internetowych
Czytaj artykuł → Na przestrzeni ostatnich 15 lat Internet całkowicie odmienił życie większości z nas. Wraz z biegiem czasu duże, mało poręczne komputery stacjonarne zamieniliśmy na laptopy, by w ostatnich latach te ostatnie zastąpić poręczniejszym urządzeniem – smartfonem.
Na chwilę obecną pisania tego artykułu (maj 2020) smartfon posiada prawie 80% Polaków, a niemal co trzeci użytkownik na co dzień korzysta z co najmniej dwóch takich urządzeń.
1
1.
"Digital Care: Co trzeci użytkownik smartfona korzysta z min. 2 ...." 23 sty. 2020, https://www.money.pl/gielda/digital-care-co-trzeci-uzytkownik-smartfona-korzysta-z-min-2-takich-urzadzen-6470750966511745a.html
×